Ακυρώσεις.
Εφόσον έχετε καταχωρήσει την παραγγελία σας και δεν σας έχει αποσταλλεί ακόμα, μπορείτε να την ακυρώσετε για οποιοδήποτε λόγο με σχετικό γραπτό αίτημά σας στο το Gastroart.gr.
Στην περίπτωση που έχετε ήδη εξοφλήσει την παραγγελία σας μέσω πιστωτικής κάρτας ή λογαριασμού PayPal, η επιστροφή των χρημάτων σας γίνεται απευθείας στους λογαριασμούς αυτούς. Στην περίπτωση που έχετε εξοφλήσει την παραγγελία σας με διαφορετικό τρόπο, η επιστροφή των χρημάτων σας γίνεται με πίστωση τραπεζικού σας λογαριασμού που θα υποδείξετε με αριθμό IBAN στο γραπτό αίτημά σας. Σε αυτή την περίπτωση, εφόσον προκύψουν έξοδα εμβάσματος, σας επιβαρύνουν. Σε κάθε περίπτωση, η επιστροφή των χρημάτων πραγματοποιείται μέσα σε 15 ημερολογιακές ημέρες από το γραπτό αίτημά σας. Εναλλακτικά, το ποσό των χρημάτων προς επιστροφή μπορεί να κρατηθεί σαν πιστωτικό για επόμενη παραγγελία σας, εφόσον το επιθυμείτε.
Αλλαγές.
Το Gastroart.gr κάνει δεκτές αλλαγές προϊόντων με τις εξής προϋποθέσεις: i) Το αίτημά σας για αλλαγή λαμβάνεται γραπτώς εντός 30 ημερολογιακών ημέρων από την ημερομηνία παραλαβής τους .ii) Τα προϊόντα βρίσκονται στην αρχική συσκευασία τους χωρίς αυτά να έχουν παραβιαστεί και να μην έχουν χρησιμοποιηθεί. iii) Τα προϊόντα συνοδεύονται με το σχετικό παραστατικό πώλησης (π.χ. απόδειξη λιανικής πώλησης). iv) Αναλαμβάνετε την ευθύνη και το κόστος της επιστροφής των προϊόντων στην εξής διεύθυνση: Πολυεισαγωγική Κρήτης ΑΕ ΒΙΠΕ Ηρακλείου, 71601 Κρήτη. Επιστροφές με τα ΕΛΤΑ δεν γίνονται δεκτές.
Επιστροφές - Δικαίωμα υπαναχώρησης.
Το το Gastroart.gr κάνει δεκτές επιστροφές προϊόντων που έχετε αγοράσει από την ιστοσελίδα του, για οποιοδήποτε λόγο, μετά από σχετικό γραπτό αίτημά σας με τις εξής προϋποθέσεις: i) Το αίτημά σας για επιστροφή λαμβάνεται γραπτώς εντός 30 ημερολογιακών ημέρων από την ημερομηνία παραλαβής τους .ii) Τα προϊόντα βρίσκονται στην αρχική συσκευασία τους χωρίς αυτά να έχουν παραβιαστεί και να μην έχουν χρησιμοποιηθεί. iii) Τα προϊόντα συνοδεύονται με το σχετικό παραστατικό πώλησης (π.χ. απόδειξη λιανικής πώλησης). iv) Αναλαμβάνετε την ευθύνη και το κόστος της επιστροφής των προϊόντων στην εξής διεύθυνση: Πολυεισαγωγική Κρήτης ΑΕ ΒΙΠΕ Ηρακλείου, 71601 Κρήτη. Επιστροφές με τα ΕΛΤΑ δεν γίνονται δεκτές.
Στην περίπτωση που έχετε εξοφλήσει την παραγγελία σας μέσω πιστωτικής κάρτας ή λογαριασμού PayPal, η επιστροφή των χρημάτων σας για τα προϊόντα που επιστρέψετε γίνεται απευθείας στους λογαριασμούς αυτούς. Στην περίπτωση που έχετε εξοφλήσει την παραγγελία σας με διαφορετικό τρόπο, η επιστροφή των χρημάτων σας γίνεται με πίστωση τραπεζικού σας λογαριασμού που θα υποδείξετε με αριθμό IBAN στο γραπτό αίτημά σας. Σε αυτή την περίπτωση, εφόσον προκύψουν έξοδα εμβάσματος, σας επιβαρύνουν. Σε κάθε περίπτωση, η επιστροφή των χρημάτων πραγματοποιείται μέσα σε 15 ημερολογιακές ημέρες από την παραλαβή των προϊόντων που επιστρέψετε στην παραπάνω διεύθυνση.
Το ποσό προς επιστροφή αφορά την αξία των προϊόντων, χωρίς τα μεταφορικά έξοδα που επιβαρυνθήκατε στην πρώτη αποστολή.
Επιστροφές σε δώρα τα οποία έχουν δοθεί διαφημιστικά ή σε προσφορά με κάποιο άλλο προϊόν δεν γίνονται δεκτές. Σε περίπτωση που τα προϊόντα δεν πληρούν τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφονται στον αποστολέα τους με χρέωση του ιδίου.
Εγγύηση άρτιας παραλαβής.
Όλες οι παραγγελίες συσκευάζονται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, προκειμένου να εξασφαλίζεται η ασφάλεια των προϊόντων κατά τη μεταφορά. Αν, παρ' όλα αυτά, παραλάβετε οποιοδήποτε είδος σπασμένο, επικοινωνήστε μαζί μας μέσα σε 2 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία που παραλάβατε την παραγγελία σας και το Gastroart.gr θα σας αντικαταστήσει τα είδη χωρίς κανένα κόστος για εσάς.
Η εγγύηση άρτιας παραλαβής δεν περιορίζει τα δικαιώματά σας σχετικά με τη "νόμιμη εγγύηση" και την "εμπορική εγγύηση" όπως περιγράφονται στην παρακάτω παράγραφο.
Ευθύνη πωλητή & Εγγύηση προμηθευτή.
Όλα τα προϊόντα του Gastroart.gr καλύπτονται από διετή "νόμιμη εγγύηση" σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις του Αστικού Κώδικα.
Ειδικότερα, σε περίπτωση πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας του προϊόντος που έχετε αγοράσει από το Gastroart.gr μπορείτε (α) να ζητήσετε την επισκευή του χωρίς επιβάρυνσή σας ή την αντικατάσταση του με άλλο εκτός και αν αυτό είναι αδύνατο ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες (β) να ζητήσετε την μείωση του τιμήματος και (γ) να υπαναχωρήσετε, εκτός και αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Για να θεωρείται μία ιδιότητα συνομολογημένη, θα πρέπει να έχει συμφωνηθεί εγγράφως. Οι παραπάνω υποχρεώσεις δεν υπάρχουν σε περίπτωση που το ελάττωμα έχει προκληθεί από εσάς, ή από εν στενή ή ευρεία έννοια ανωτέρα βία και σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να συνοδεύονται από τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα και τις αποδείξεις παραλαβής.
Σε περίπτωση που διαπιστώσετε ελάττωμα σε κάποιο προϊόν που έχετε παραλάβει από το Gastroart.gr, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας. Το Gastroart.gr επιφυλάσσεται ρητώς για την πρότερη διάγνωση του προϊόντος ως ελαττωματικού από αρμόδιο προσωπικό.
Για όσα προϊόντα συνοδεύονται από "εμπορική εγγύηση", η ευθύνη της εγγύησης αυτής για όσο διάστημα ισχύει επιβαρύνει τον αντίστοιχο κατασκευαστή του προϊόντος ή της επιχείρησης που εισήγαγε το προϊόν στην ΕΕ ή της επιχείρησης που εμφανίζεται ως κατασκευαστής.